Pages

Tuesday 1 January 2013

SALAM PERPISAHAN DARI EIO

Assalamualaikum kepada semua warga Smk seri cheneh,disini saya raja mohammad bin raja sulaiman ingin memohon jutaan pohon kemaafan jika terkasar bahasa,tersalah bicara,tersalah sangka atau ape-ape yang menyakitkan hati mana-mana pihak umumnya kepada semua warga smk seri cheneh ini,sepanjang perhidmatan saya ini selama 8bulan lbh ini yang bermula 16 mei 2012 -6 januari 2013 ini telah banyak meninggalkan kesan positif dan kenangan dari anda semua.saya hulurkan salam kemaafan dan selamat maju jaya pada warga smk seri cheneh,semoga smk seri cheneh sentiasa unggul berdidikasi untuk tahun ini dan seterusnya.tidak lupa juga kepada seluruh warga smk seri cheneh ini yang telah memberikan kerjasama kepada saya sepanjang perkhidmatan disini.harapan saya agar silaturahin yang terbina ini tidak putus di pertengahan jalan walaupun saya bertukar ke smk seri berang,segala jasa baik dan kenangan akan saya abadikan dalam doa saya,,in Sya Allah..aminn.sekian terima kasih..

Eio pertama SMk Seri Cheneh 2012





kenangan bersama PAP Smk Seri Cheneh
Bersama Pembantu Makmal Smk Seri Cheneh

kenangan bersama Pembantu Tadbir Smk Seri Cheneh,Kemaman




   

0 comments:

Post a Comment